Hoe gebruik je onze WhatsApp-chatbot om beltegoed te kopen? 

19/05/2025

Via onze WhatsApp-chatbot kun je snel en eenvoudig beltegoed kopen. De volgende providers zijn beschikbaar in onze chatbot: 

  • Lycamobile 

  • Lebara 

  • Odido 

  • KPN 

  • Vodafone 

Zo werkt het: 

Open de WhatsApp-chatbot 

  1. Vind de WhatsApp-knop onderaan (in de footer) van onze website. 

  1. Klik op de WhatsApp-knop. 

  1. Op je mobiel: Er wordt automatisch een nieuw chatvenster in WhatsApp geopend. 

  1. Op desktop: Er wordt een nieuw browservenster geopend. Je wordt gevraagd om WhatsApp Desktop te openen. 

 

Stap 1: Start het gesprek & kies je taal 

  • Er verschijnt een voorgeschreven welkomstbericht (“Hallo, ik wil graag bestellen”). Klik op verzenden. 

  • De chatbot verwelkomt je en vraagt om een taal te kiezen. 

Stap 2: Maak je keuze 

Je krijgt drie opties te zien: 

  1. Ja, nu opwaarderen 

  1. Ik heb hulp nodig 

  1. Naar homepage 

Kies "Ja, nu opwaarderen" om verder te gaan. 

 

Stap 3: Kies je provider 

Selecteer jouw provider uit het menu. De beschikbare opties zijn: 

  • Lycamobile 

  • Lebara 

  • Odido 

  • KPN 

  • Vodafone 

   

  

 

Stap 4: Kies het opwaardeerbedrag 

  • Na het selecteren van je provider, zie je de optie: "Voor hoeveel wil je opwaarderen?"  

  • Klik om het menu te openen en kies het gewenste bedrag. 

   

 

 

Stap 5: Bevestig je bestelling 

Je krijgt nu twee opties: 

  • Ja, nu betalen 

  • Nee, pas aan 

Kies het juiste bedrag en ga door.

 

Stap 6: Ontvang je betaallink 

  • Je ontvangt nu een betaallink. Klik op deze link om naar de iDEAL-betaalpagina te gaan. 

Stap 7: Rond je betaling af 

  • Selecteer je bank en voltooi de betaling via iDEAL. 

Stap 8: Ontvang je beltegoed 

  • Na de betaling ontvang je direct jouw opwaardeercode in de WhatsApp-chat. 

Hulp nodig? 

Klik op "Ik heb hulp nodig" in het menu, of neem contact op met onze klantenservice via WhatsApp.