Hoe gebruik je onze WhatsApp-chatbot om beltegoed te kopen?
19/05/2025
Via onze WhatsApp-chatbot kun je snel en eenvoudig beltegoed kopen. De volgende providers zijn beschikbaar in onze chatbot:
-
Lycamobile
-
Lebara
-
Odido
-
KPN
-
Vodafone
Zo werkt het:
Open de WhatsApp-chatbot
-
Vind de WhatsApp-knop onderaan (in de footer) van onze website.
-
Klik op de WhatsApp-knop.
-
Op je mobiel: Er wordt automatisch een nieuw chatvenster in WhatsApp geopend.
-
Op desktop: Er wordt een nieuw browservenster geopend. Je wordt gevraagd om WhatsApp Desktop te openen.
Stap 1: Start het gesprek & kies je taal
-
Er verschijnt een voorgeschreven welkomstbericht (“Hallo, ik wil graag bestellen”). Klik op verzenden.
-
De chatbot verwelkomt je en vraagt om een taal te kiezen.
Stap 2: Maak je keuze
Je krijgt drie opties te zien:
-
Ja, nu opwaarderen
-
Ik heb hulp nodig
-
Naar homepage
Kies "Ja, nu opwaarderen" om verder te gaan.
Stap 3: Kies je provider
Selecteer jouw provider uit het menu. De beschikbare opties zijn:
-
Lycamobile
-
Lebara
-
Odido
-
KPN
-
Vodafone
Stap 4: Kies het opwaardeerbedrag
-
Na het selecteren van je provider, zie je de optie: "Voor hoeveel wil je opwaarderen?"
-
Klik om het menu te openen en kies het gewenste bedrag.
Stap 5: Bevestig je bestelling
Je krijgt nu twee opties:
-
Ja, nu betalen
-
Nee, pas aan
Kies het juiste bedrag en ga door.
Stap 6: Ontvang je betaallink
-
Je ontvangt nu een betaallink. Klik op deze link om naar de iDEAL-betaalpagina te gaan.
Stap 7: Rond je betaling af
-
Selecteer je bank en voltooi de betaling via iDEAL.
Stap 8: Ontvang je beltegoed
-
Na de betaling ontvang je direct jouw opwaardeercode in de WhatsApp-chat.
Hulp nodig?
Klik op "Ik heb hulp nodig" in het menu, of neem contact op met onze klantenservice via WhatsApp.