Activeren van je beltegoed

Terug naar klantenservice

Ontvangen van je opwaardeercode?

Wanneer we je betaling van je bestelling in goede orde hebben ontvangen, ontvang je een opwaardeercode voor je beltegoed van ons per e-mail. Je ontvangt een e-mail op het e-mailadres die je bij het bestellen hebt ingevuld (zonder registratie) of die je gebruikt om in te loggen in je account. De snelheid van ontvangst van je opwaardeercode is afhankelijk van de betaalmethode.

Betaalmethodeontvangst codeopmerking:
iDealdirect per e-mailcode wordt ook getoond op afleverpagina
Creditkaartdirect per e-mailcode wordt ook getoond op afleverpagina
PayPaldirect per e-mailcode wordt ook getoond op afleverpagina
Overboeking1 – 3 dagen

Kan ik mijn opwaardeercode direct per sms ontvangen?

Ik heb geen opwaardeercode per e-mail ontvangen?

Ik heb geen opwaardeercode per sms ontvangen?

Je opwaardeercode opnieuw ontvangen?

Hoelang is mijn opwaardeercode geldig?

Activeren van het beltegoed (met opwaardeercode) bij je provider?

Na het ontvangen van je opwaardeercode, is er nog een belangrijke laatste stap. Je gaat je je opwaardeercode bij de provider invoeren.

Je belt hiervoor je provider (zie nummer in lijst), volgt het opwaardeermenu, kies in het gesproken menu altijd de optie OPWAARDEREN BELTEGOEDKAART / BELTEGOEDBON, toets je opwaardeercode in en sluit daarna af.

Bij sommige providers is het ook mogelijk om een sneltoets te gebruiken.

Naam providerGratis nummerSnelkeuze optie
Lycamobile1244*101*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets.
Vodafone1200*102*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets.
Lebara1244
T-Mobile1244
Telfort1244
Vectrone1244*101*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets
GT-Mobile1244*101*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets
Hi1244
KPN1244
Ortel1244
Tele206-40192021*110*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets.
RaboMobiel1244*133*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets.
Toggle Mobile1244
Delight Mobile1244*191*(opwaardeercode)# en druk op de beltoets.
Of bellen 06-59000218 vanaf een vaste aansluiting
T-Mobile Prepaid International:
Alleen voor speciale T-Mobile Prepaid International simkaart
1244

Ik kan mijn beltegoed niet opwaarderen bij mijn provider

Ik heb geen extra of gratis beltegoed ontvangen.

Kan ik een gekocht product (opwaardeercode) teruggeven of ruilen?

Heb je vragen over bestelling en/of betalen?

Of terug naar klantenservice